Luxe en betaalbaar

Specialist in maatwerk

Ruime keuze aan meubelen

Klantenservice

x
Service
Adres & openingstijden

Adres & openingstijden

Ada Wonen bezoeken? Hier vindt je ons adres en openingstijden.
Gratis parkeren voor de deur.

Adres winkel Capelle XL: Lylantse Baan 3
2908 LG Capelle aan den IJssel
Telefoon: + 85 060 6500

Adres winkel Leiderdorp: Meubelplein 15
2353 EX Leiderdorp
Telefoon: + 85 060 6500

Email algemeen: info@adawonen.nl
Email service: info@adawonen.nl

KvK nummer: 85058874
BTW nummer: NL003334548B68
Rekeningnummer (IBAN): NL14INGB0007663156

Contact

Heb je een vraag of opmerking? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Stuur ons een bericht.

    Garantie

    Ada Wonen is meer dan alleen een specialist in meubelen. Met twee grote woonwinkels van Nederland zijn wij toegewijd aan het mogelijk maken van succesverhalen voor onze klanten. Dit zijn de momenten van waarheid waarop wij het verschil willen en moeten maken.

    Succesverhaal gaat verder dan alleen het verkrijgen van luxe voor je geld. Een gevoel en een resultaat dat begint bij onze adviesgesprekken. Het succes van onze klanten is ons succes.

    Met onze dienstverlenende mentaliteit en handige bezorgopties komen we bij onze klanten thuis. Want thuis is waar alles samenkomt. Daarom nemen we de tijd en geven we de aandacht die nodig is om van een standaard aflevermoment een bijzonder geluksmoment te maken.

    Wanneer je een vraag hebt of een melding wilt maken, kun je een email sturen naar service@adawonen.nl Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen wij je (indien mogelijk) een duidelijke foto van het product en het ordernummer bij te voegen.

    Over ons

    Ada Wonen is voor iedereen die op zoek is naar betaalbare luxe voor in huis. Met onze twee showrooms bieden wij u de mogelijkheid om inspiratie op te doen en oneindige mogelijkheden te bekijken.

    Ada Wonen is ontstaan uit een sterk vriendschapsband tussen twee jeugdvrienden, wiens ouders concurrenten van elkaar waren in de meubelbranche. Hierdoor hebben wij onze passie voor meubels met de paplepel meegekregen. Dankzij onze gezamenlijke inspanningen is de Ada Wonen formule een feit geworden.

    Met onze dienstverlenende mentaliteit en handige bezorgopties komen we bij onze klanten thuis. Want thuis is waar alles samenkomt. Daarom nemen we de tijd en geven we de aandacht die nodig is om van een standaard aflevermoment een bijzonder geluksmoment te maken.

     

    Meer weten over ons? Bekijk onze verhaal.

    Verzending & bezorging

    Wij hechten veel waarde aan het bereiken van een ultiem resultaat voor onze klanten.

    Met een servicegerichte instelling en handige bezorgopties, bezorgen wij onze producten bij onze klanten thuis. Wij vinden het belangrijk om de tijd te nemen en aandacht te schenken aan elk aflevermoment, zodat we van een standaard levering een bijzonder moment van geluk kunnen maken.

    Onze producten kunnen zowel worden bezorgd als afgehaald. Het afhalen van een product is uiteraard kosteloos.

    Wij beschikken over onze eigen bezorgdienst in Nederland en België*. Daarnaast maken wij gebruik van pakketdiensten voor het bezorgen van kleinere artikelen. Voor artikelen rekenen wij een vergoeding. De hoogte van deze vergoeding is afhankelijk van de afmetingen van het artikel.

    Onze eigen bezorgdienst zorgt ervoor dat de producten op de juiste plaats worden geplaatst en uitgepakt door onze vakkundige medewerkers. In de meeste gevallen monteren wij het meubel en nemen wij het restafval direct mee. Wij controleren samen met de klant of de producten naar wens zijn.

    Retouren & service

    Een product via het internet of de telefoon besteld en toch niet helemaal tevreden? Veel van onze producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. Sommige producten uitgezonderd, bijvoorbeeld omdat je deze zelf specificeert. Wel zijn er een aantal voorwaarden, zorg bijvoorbeeld dat de orginele verpakking bewaard blijft.

    Hoe retourner je een artikel?

    • Verstuur het pakket binnen 30 dagen na ontvangst op jouw manier naar ons toe, de kosten van het retourneren zijn voor jezelf. Natuurlijk mag je het ook zelf in onze winkel langsbrengen. Eventueel kunnen wij het artikel ook komen ophalen, hier zijn wel € 99,- ophaalkosten aan verbonden.
    • Je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen terug.* 


    Voorwaarden en uitzonderingen bij het retourenen

    • Producten die je zelf specificeert en op maat gemaakt worden kunnen niet worden geretourneerd.
    • Dekbedden en matrassen die uit de verpakking zijn kunnen niet worden geretourneerd i.v.m. hygiëne.
    • Extra diensten die wij verlenen zijn uitgezonderd, dit zijn bijvoorbeeld de montagekosten.
    • Als je het product al gebruikt hebt maar het toch niet aan je wensen voldoet geven wij nog steeds de 30 dagen bedenktijd. Maar bij zichtbare gebruikssporen, het missen van onderdelen of een kapotte of ontbrekende verpakking heb je geen recht op het volledige aankoopbedrag. Wel krijg je dan nog een deel van het aankoopbedrag terug, dit hangt af van de staat van het product en verpakking

    Betaling

    Als je een product in onze winkel bestelt vragen wij 30% aanbetaling. Bij ophaling is het mogelijk om per PIN of contant te betalen. Wanneer je via onze webshop een product aanschaft dien je het volledige bedrag vooruit te betalen. Dit is direct te voldoen via IDEAL of door middel van een rechtstreekse overboeking naar bankrekeningnummer NL14INGB0007663156 onder vermelding van je ordernummer. De ordernummer kun je terugvinden op de bevestigingsmail.

    Privacy & veiligheid

    Ada Wonen, gevestigd aan Lylantse Baan 3, 2908 LG Capelle aan den IJssel is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

    Adawonen B.V.
    Lylantse Baan 3
    2908 LG Capelle aan den IJssel
    +31 (0) 85 060 6500
    www.adawonen.nl

    Persoonsgegevens die wij verwerken

    Ada Wonen verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt.

    Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

    • Voor- en achternaam
    • Adresgegevens
    • Telefoonnummer
    • E-mailadres
    • IP-adres
    • Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch
    • Gegevens over jouw activiteiten op onze website
    • Gegevens over jouw surfgedrag over verschillende websites heen (bijvoorbeeld omdat dit bedrijf onderdeel is van een advertentienetwerk)
    • Internetbrowser en apparaat type
    • Bankrekeningnummer
    • Je geboortedatum als je een bestelling plaatst en liever pas bij levering betaald
    • Beelden van beveiligingscamera’s

    Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

    Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@adawonen.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

    Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

    We verwerken onder andere persoonsgegevens, omdat we een overeenkomst hebben en deze moeten uitvoeren. Dan verwerken we jouw gegevens om:

    • Jouw betaling te kunnen afhandelen
    • Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
    • Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
    • Goederen en diensten bij je af te leveren

    We verwerken ook persoonsgegevens uit gerechtvaardigd belang. Hierbij is jouw privacy natuurlijk van belang. We verwerken jouw gegevens dan voor:

    • Reviews of klanttevredenheidsonderzoeken
    • Contact met de klantenservice en persoonlijk advies
    • De veiligheid van jou, ons en jouw en onze eigendommen in onze winkels

    We verwerken ook persoonsgegevens omdat je hier toestemming voor hebt gegeven. Dit is dan:

    • Voor het verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
    • Om de mogelijkheid te bieden een account aan te maken

    We verwerken ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte.

    Geautomatiseerde besluitvorming

    Ada Wonen neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen.

    Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

    Ada Wonen bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. De meeste gegevens hebben meerdere doelen en grondslagen. Als er geen grondslagen meer van toepassing zijn verwijderd Zitmaxx Wonen de persoonsgegevens.

    Delen van persoonsgegevens met derden

    Ada Wonen verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die jouw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens. Ada Wonen blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.

    Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

    Ada Wonen gebruikt alleen technische, functionele en analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.

    Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

    Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Ada Wonen en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen.

    Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@adawonen.nl.

    Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek .

    Ada Wonen wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

    Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

    Ada Wonen neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@adawonen.nl

    Algemene voorwaarden

    Algemene voorwaarden Adawonen B.V.

    Artikel 1. Garantie

    1. Op onze gehele collectie geven wij een jaar fabrieksgarantie. De garantie bestaat uit een jarige volledige garantie volgens de Centrale Branche Vereniging Wonen.

    2. Normale gebruiksverschijnselen zoals bijvoorbeeld pilling, verkleuring, plooivorming en het werken van houten meubel vallen buiten deze garantie.

    3. Bij een geschil over de garantie zijn beide partijen geoorloofd een onafhankelijke expert in te schakelen. Daarnaast kan de consument de Geschillencommissie Wonen inschakelen.

    4. Bij show en/of outlet modellen wordt geen garantie gegeven omdat deze al in gebruik genomen zijn en/of worden uitverkocht met korting.

    5. Een defect bij aflevering dient binnen twee werkdagen per e-mail inclusief foto te worden ingediend.

    6. Helaas kan er altijd iets mis gaan, natuurlijk herstellen wij dit dan. Wel moet je ons drie keer de gelegenheid geven om eventuele gebreken te herstellen.

    7. Soms is het beter als de fabrikant de klacht afhandelt, daarom kunnen wij deze in sommige gevallen inschakelen. Natuurlijk blijven wij verantwoordelijk.

    Artikel 2. Bestelling

    1. Alle wijzigingen dienen schriftelijk te gebeuren. Bij voorkeur per e-mail.

    2. Wij hebben het recht om de bestelling of een deel hiervan niet te accepteren.

    Artikel 3. Levertijd

    1. Omdat veel van onze producten op bestelling gemaakt worden, zijn de aangegeven levertijden verwachtingen.

    2. Producten kunnen eerder geleverd worden dan de verwachte levertijd. Mocht je dit niet willen dan kan je dit natuurlijk aangeven.

    3. Na de verwachte levertijd hebben wij nog een extra termijn van twee maanden om te leveren.

    4. Mocht het artikel foutief geleverd worden dan maken wij dit natuurlijk in orde. Wel gaat de levertijd dan helaas opnieuw in.

    Artikel 4. Levering

    1. Als een bestelling uit meerdere artikelen bestaat, kunnen wij de meubels in meerdere leveringen bezorgen. Mocht je dit niet willen, dan kan je dit natuurlijk aangeven.

    2. Wij brengen de meubels eventueel bij je naar binnen. Dit doen wij als extra service. Dat het meubel naar binnen past is jouw verantwoordelijkheid.

    a. Als het meubel niet op een normale manier bezorgd kan worden kunnen we het meubel soms alsnog in overleg bezorgen. Dan stellen we ons niet aansprakelijk voor schade (aan muren, vloeren e.d., maar ook aan het meubel zelf).

    b. Via de trap bezorgen wij de meubels tot en met de 4e etage. Er moet dan genoeg ruimte zijn en het meubel mag niet te zwaar zijn.

    c. Bijkomende kosten van een eventuele verhuislift, glaszetter en/of takel zijn voor jou.

    3. Natuurlijk willen wij meerdere keren bij je langs komen, wel rekenen wij dan extra kosten.

    4. Wij kunnen de meubels voor je opslaan. Gratis opslag is mogelijk tot maximaal twee maanden na de verwachte levertermijn. Daarna wordt er 49 euro per maand in rekening gebracht en vragen we een aanbetaling.

    5. Show, outlet en/of voorraad modellen dienen binnen twee weken te worden afgenomen. Als dit niet gebeurt, kunnen wij de aankoop ontbinden.

    Artikel 5. Prijs en betaling

    1. De artikelen worden geleverd tegen de prijzen die gelden op het moment van aankoop.

    2. Mocht er iets bij aflevering niet in orde zijn lossen wij dit natuurlijk op. Wel vragen wij je het bedrag te voldoen. Natuurlijk kunnen wij de levering, en daarmee ook de betaling, uitstellen tot het in orde is.

    3. Wij blijven volledig eigenaar van aangekochte meubels totdat deze volledig betaald zijn.

    4. Bij het niet nakomen van de betalingsverplichtingen door de klant, wordt het totaalbedrag verhoogd met tien procent (excl. incassokosten).

    5. Bij annulering van producten die zijn uitgesloten van herroepingsrecht, wordt vijftig procent van de aankoopsom in rekening gebracht.

    Artikel 6. Herroeping

    1. Consumenten mogen artikelen binnen 30 dagen retourneren als deze niet uitgezonderd zijn van herroepingsrecht en op afstand besteld zijn.

    2. Als je van het herroepingsrecht gebruik wilt maken dien je zorg te dragen dat de verpakking bewaard wordt en dien je zorgvuldig met het product en verpakking om te gaan. Bij schade of het ontbreken van de verpakking of onderdelen kunnen wij kosten in rekening brengen.

    3. De kosten van het retourneren van een artikel zijn voor jou.

    Artikel 7. Website en informatie

    1. Niets van deze website mag door derden zonder toestemming van Ada Wonen worden gebruikt.

    2. Bezoekers en/of gebruikers van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de op de site aangeboden informatie.

    3. Alle informatie is onder voorbehoud van prijswijzigingen, typefouten, vergissingen en marktontwikkelingen.

    4. De getoonde afbeeldingen zijn louter ter illustratie.

    5. De getoonde maten zijn ter indicatie en kunnen bij het uiteindelijke product plusminus drie procent afwijken.

    s